Let’s go orange!

av Jezzanjoy

Jag är en person som lätt snöar in på saker… och denna gången råkade det bli fåglar och färgen orange!

… och visst är det en grym färg med tanke på Tonic Studios produkter 🙂

Här har jag gjort tre stycken olika etiketter/tags med temat ” Tack”

Första etiketten

Jag har använt två olika oranga papper som bakgrund. Stämplade ett fågelbo med ägg samt en fågel som jag sedan klippte ut och monterade med distanskuddar för att skapa mer liv.Till de små fjärilarna har jag använt mig av 823e Paper Punch Accents ”Butterfly”. Den lilla orange fjärilen är 852e Paper punch ”Butterfly”. Fjärilen är sedan dekorerad med orange glitterpuder. Avslutningsvis har jag dekorerat med svart spetsband, blommor och lite bling.

Andra etiketten

Till denna etikett har jag använt silkespapper som jag sedan stämplat över med distressfärg. Sedan har jag dekorerat med lite band och några blommor.  

Tredje etiketten

Även till denna etikett har jag använt två olika oranga papper. Fågeln är stämplad med orange färg. Den oranga kanten är gjord med 948e Simplicity Gear Pattern Punch ”Dotty border”  Lite band och bling som dekoration – klart!

4 kommentarer to “Let’s go orange!”

  1. Snyggt! Härligt med färg! Och så här efter jul e de skönt med nåt annat än rött =)

  2. Åh såå snygga tags. superhärliga färger!!

    Kramiz Majsan

  3. WOW! Vilka snygga tags! ❤

  4. Fantastiske tags.. Og som de andre her sier, hvilken flott farge.. Orange sies jo og være kreativitetens farge, og jeg kjenner jeg blir skikkelig glad når jeg ser den 🙂

Kommentera

