Dreams do come true.

av Jezzanjoy

Hoppas att du haft en riktigt skön helg!

För min egen del är det T-G-I-M (thank-god-it’s-monday) och min tur att stå för underhållningen 🙂

Januari månad 2012. Nytt år – nya möjligheter. Nytt år innebär ofta att vi funderar över året som varit och vad som komma skall. Vi drömmer, planerar och sätter upp nya mål. Själv har jag som mål att scrappa minst en LO i veckan, då jag den senaste tiden mest skapat kort och annat pyssel.

Vad drömmer du om ? Vad vill du ha mer av i ditt liv 2012?

Dreams do come true.

Fortsätter på temat orange sedan förra veckan och har använt ett dubbelsidigt mönsterpapper som bas. Hjärtat har jag skurit ut med min slice och sedan använt punchen 730e Multi-Detail Craft Punch ”Butterfly Flutter”

Kanten på nedre delen av kortet är gjord med 823e Paperpunch ”Butterflies” samt 948e Simplicity Geared Pattern Punch ”Dotty Border”

Fjärilen är dekorerad med glitterpulver. Först använde jag limmet 424 e funky stick ( ett superbra syrafritt lim som är lila innan det torkar så du ser exakt var du tagit på limmet ). Sedan var det bara att strö på lite orange glitter.

5 kommentarer to “Dreams do come true.”

  1. Läckert! Ha en bra dag!

  2. Fint o enkelt kort. Just fjärill punchen finns på min önske lista.:)

    Christine S

  3. Snyggt!
    Bra tips med limmet. Det ska jag använda mig av.

  4. Såå snyggt, härliga färger, fjärlilspunchen är ju bara så fiin!!!

  5. Härlig färgskala på detta fina kort!

Kommentera

