Starstruck

av hancyfancy

Äter, sover och myser med min kära  Stjärnkants stans. För att vara mer exakt så äter, sover och myser jag med min Simplicity geared patten punch ”Stars border ” 944e, om ni nu också vill gå och bli lite beroende som jag. Okej i ärlighetens namn så kanske jag inte äter, sover och myser med den men jag använder den hemskt gärna och experimentera mer än gärna med den för att hitta olika sätt att använda den på.  Börjar bli besatt känner jag, dags för sjärn-rehab kanske där jag kan möta andra scrapnördar och pyssla och prata i grupp, eller nej, det är ju inte rehab det är ju en scrapträff. Fasen också. Jag är helt enkelt förlorad. Hur som haver så kom jag på att jag kunde klippa ut cirklar ur band jag gjort med hjälp av ”stars border” punchen.

Sen pillrade jag ur lite stjärnor ur ”skräpet” som blev över när jag stansade i andra papper och fick på så sätt stjärnor i olika färger och storlekar. Mycket pillande blev det och jag misstänker att min son hann växa en centimeter till under tiden jag höll på med denna LO, för fort går det och då känns det bra tycker jag att ha  alla fina kort och LO´s att se tillbaka på. Plus att man hela tiden vet att det kommer mera, mera minnen och mera kort, och mera kort vet vi alla vad det betyder…MERA PYSSEL.

Över och ut och ha de kanon gott till nästa gång.

3 kommentarer to “Starstruck”

  1. Helt enkelt skitläckert.
    Ha det gott….

  2. WOW såå snyggt!! Vilken härlig punch 🙂

Kommentera

