Dags för fest!

av Anita/AniLi

Nu är jag kanske lite sent ute, skulle förstås använt mig av detta på nyårsafton!?
Men varför inte ställa till fest, bara för att, så här lite efter alla stora helger!!
Samla några goda vänner och äta lite gott.

Jag piffade jag upp mina enkla glas med etiketter, gjorde en liten meny, servettringar och en liten gåvo-ask.
Väldigt enkelt, men visst blev det elegant med motiven från Multi Detalj puncharna?

Tanken är att varje gäst får sitt eget motiv och att det går igen på glas,meny, gåva och servettring.

Dessa tre motiv var de jag hade, men du kan hitta fler i butikerna.  Multi-Detalj Craft Punch ”Flower” 728e,
Multi-Detalj Craft Punch ”Butterfly” 726e och Multi-Detalj Craft Punch ”Star” 729e.

                                            Du kan klicka på bilderna för att se bättre!

    

Motiven är utstansade i cardstock och sedan uppiffade med lite bling och silvertråd!

Bandet runt servetten är gjord med Simplicity Geared Pattern Punch ”Celtic Strip” 946e.

    

Menyn skrev jag ut på datorn. Mm, älskar fisk! Denna lilla ask kan kanske gömma en liten godisbit!

Ha det så gott och ta hand om varandra!!

6 kommentarer to “Dags för fest!”

  1. Sååå himlans fiffigt och snyggt
    Kramis

  2. Såå snyggt det blev, riktigt inbjudande!!

    Kramiz Majsan

  3. läckert blev det…så nu måste det partajas =)

  4. Tjusigt!
    Ha en fin helg!

  5. Jätte snyggt! Bra inspiration. Det väntar stor kalas till sommar då vi ska fira 75års födelsedagar. Nu hoppas jag ännu mer på tur…

    Tack för fin inspiration!

    Kram
    Christine S

  6. Det här såg vi inte röken av på Nyårsafton Syrran!

Kommentera

