Aj då…

av scrappyzzelochmat

Aj då ….

…här kommer samma punch för tredje veckan i rad. Då förstår ni hur mycket jag tycker om den, men i nästa veckas inlägg ska den inte vara med (hoppas jag).I  förra veckan visade jag hur man gör kottar med den.

I dagen Lo har jag bara använd en punch, men då gjorde jag också 24 blommor med den.  Tyckte att 25 blommor skulle bli lite överdrivet ;-). Punchen som jag använt är den bredare från Petal Pairs-setet, 880e. Alla blomblad är formade med hjälp av tumnageln på ena handen och tumme och pekfinger på den andra. Efter några blommor så får man upp farten.

Jag började med Lon på en träff, där en uppgift var att man skulle scrappa platt. Tyckte att allt gick bra, tills det var dags för inlämning och man skulle scrappa ett platt KORT, alltså ingen Lo. Jag måste läsa lite mer noggrant och inte bara kasta mig in i nästa scrap-projekt 😉

När jag kollade på Lo dagen därpå så tyckte jag att något saknades och satte dit blommorna och bling-stenarna. Bakgrunden är först maskad och mistad med röd mist. Sedan har jag maskat med punchinella och ”spacklat” med akrylfärg. De stora textstämplarna kommer från You Do.

Vi ses nästa vecka

MarieG

Etiketter:

4 kommentarer to “Aj då…”

  1. Visst blir man lite insnöad på just kanske en punch….men dom är ju till för att användas =) Jätte härlig LO

  2. Åh vilken härlig LO, supersnyggt!!

    Kramiz Majsan

  3. Gud så snyggt! Riktigt kreativ LO!

Kommentera

