Ett litet kort!

av Anita/AniLi

Jag har en stor låda med ”spillpapper” och med ett löfte som jag gett mig själv detta året,
att använda det jag redan har i mitt scraprum, så valde jag ut en kantstans och satte igång att göra bårder!

Kantstansen jag använt här är:

Simplicity Geared Pattern Punch ”Celtic Strip” 946e.

Eftersom det snart är Valentines Day/Alla hjärtans dag så fick det bli temat på motiv och text.

Den enda dekorationen blev små söta blommor gjorda med:
Mini Punchen; Mini Paper Punch ”Flower Head” 757e.

  

Trevlig Helg!

4 kommentarer to “Ett litet kort!”

  1. Skikkelig koselig stempel, og synes effekten av bordene i i de flotte fargene ga et fint liv til kortet.

  2. Vilken snygg kantstans och fräckt sätt att använda den på.

  3. ÅÅH verkligen perfekt att ha kantstans till spillbitarna, så snyggt det blev!!

  4. vilka härliga stämplar, vart får man tag på dem?

Kommentera

