Ångest panik gallskrik

av hancyfancy

Är det bara jag som får oerhörd beslutsångest när jag scrappar. Tar jag det pappret nu….ja då har jag ju inget mer sånt papper. Eller huuuh hemska tanke, jag kanske kommer på något bättre när allt redan sitter fast. Ångest, panik, gallskrik. Okej jag erkänner jag har nog inte alla får i hagen, eller alla papper i serien om jag säger så.  Långsamt går det när varje millimeter måste övervägas och därmed är jag fortfarande fast på korten från i julas. Har blivit bättre få jag ändå säga, men det har ett pris, ett som får plånboken att grina mycket illa. Jag köper minst två av alla papper jag diggar, ja eller alla papper plus en paperpad/paperstack. Skitbra. Eller inte. Punchar de e grejen de. Dom har man alltid kvar. Fast då får man också ett motsatt problem. Vilken ska jag köpa….meeeen. Då har ni ju oss här på Tonic bloggen. Vi är liksom den stadiga saxen i en darrig hand, vi är tejpen som aldrig trasslar ihop sej, ja vi är din testpanel i röran som är synonymt med scrapbooking.  Känner ni er inte lite extra varma och trygg nu?

Okej nu ska jag sluta bete mig. Det här har jag till er denna onsdag.

Längst upp har vi en remsa punchad med Paper punch  – ”Edger” 805e och Border punch system 349e.  Efter att ha punchat med edgern så bytte jag och placerade Paper punch accents  – ”Holly” 825e  i  Border systemet och körde en vända till. Himla enkelt men det ser avancerat ut.  Skräpet som blev kvar när jag punchade första vändan med edgern fastnade längst ner.

Dom röda snöflingorna  är gjorda med Mini paper punch – ”Snowflake” 751e.  Granarna tre är resultatet av papper möter Paper punch – ”Christmas tree” 851e. Har jag glömt något? Nej, men jag önskar att jag hade haft ett stycke Tonic studios sax till den förbaskade julaftonstexten som jag absolut skulle ha fastän jag inte äger någon maskin som kan producera den. Idioti. Men men den blev efter många om och men utklippt och fastklistrad. Över och ut.

3 kommentarer to “Ångest panik gallskrik”

  1. Jättefin LO, och du är inte ensam om att ha ångest vid pappersval. De flesta jag känner köper minst två av papper man gillar. Jag också 🙂 Låter som du behöver en Silouette eller liknande maskin 🙂

  2. Råflott LO.. OG nei du er så absolutt ikke alene i papirkrisen…. Kjenner meg så igjen i beskrivelsen din.. *lol*

  3. Superfiin LO., snyggt med kanstansen och alla söta dekorationer. Här är en till som får ångest vid pappersval 🙂

Kommentera

