Bröllop

av scrappyzzelochmat

…äntligen blev jag bjuden på bröllop 🙂

Det var i höstas som min syrra gifte sig och innan dess var det jätte länge sedan någon bjöd mig på bröllop.

Alla våra kompisar gifte sig under några år och sedan tog det stopp:-( Förutom att vi fick gå på bröllop så var det ju väldigt roligt att syrran och hennes man (äntligen) gifte sig och hade ett så fint bröllop.

Åter till Lon som är gjord på en träff, där man bara skulle ha egengjorda dekorationer och färgskalan skulle vara blå.

I botten så har jag maskat och spacklat med gesso, sedan sprayat med ljusblå mist. Stämplarna är från Bo Bunny, Hero arts och Viva decor.

Fjärilarna är stansade med Tonics multi-detail-craft-punch-butterfly-flutter-730e. Den finns som både pop-up och vanligt. jag har använt pop-up varianten på denna Lon. Fjärilarna är infärgade med distresser i lite olika färger och sedan har de fått lite stickles längst ut på vingarna.

Hjärtat är stansat med Tonics 856e Classic Heart. Även det är infärgat med distresser. Sedan har jag stämplat med en fjärilsstämpel för att få lite mönster på hjärtat. Överst ligger ett lager med Crackle paint. Tänk på att Crackle paint och Glossy accent löser upp distress-färgerna. Vet man om det så kan man utnyttja det.

Ha det bra.

Nu ska jag skynda mig att ta lite kort till kommande inlägg, medan det är dagsljus.

Kramar MarieG

One Comment to “Bröllop”

  1. Den äe ju bara sååå himlans fin
    Kramis

Kommentera

