Har ingen bra rubrik

av hancyfancy

Välkommen till inlägget som inte har någon rubrik då fantasin åkt på semester och befinner sig på okänd ort. Funderade på att följa efter fantasin men plånboken sa nej. Nej! vänligen men bestämt. Hur som haver så vart  det då onsdag igen och min tur att dyka in här. Därmed är onsdagar en av dom bästa dagarna i veckan numera. Tycker  dock att det är onsdag var och varannan dag faktiskt. Tiden går så attans fort. För fort. Insåg att min lilla kille blir två om några månader och att det därmed kanske är på tiden att jag scrappar korten från hans ettårsdag.

Inte dom bästa korten för jag hade fullt upp och kameran kom liksom i andra hand, eller tredje.  För i den här familjen är det tydligen jag som tar korten. Från senaste semestern finns det två kort på mig. Ett av dom tog jag själv. Min man har tydligen fullt upp bara med att ta sig från A till B samtidigt som han andas och blinkar. Så till den här layouten fick jag ta vad jag hade helt enkelt även om det innebar ljuddämpare i truten och kort som jag vanligtvis inte hade valt annars. Himla typiskt att han bara fyllde ett en enda dag.

Jag tillverkade en rosett, eller va det nu heter, genom att använda Simplicity geared pattern punch – ”Stars border” 944e. Jag stansade en remsa med papper och vek den som ett dragspel  och satte ihop ändarna.  Stjärnpappret stansade jag med hjälp av Paper punch –”Edger” 805e som jag placerade i Border punch system 349e.

 

 


Så där. Nu kan jag nästan börja planera nästa födelsedagskalas.  Eller näää. Njuter av min galna ettåring istället och hoppas att han inte växer så attans fort i fortsättningen.

Över och ut

One Comment to “Har ingen bra rubrik”

  1. En fargerik og flott LO. Og lillegutt har jo matchende smokk og genser.. Superbra 😉

Kommentera

