Alla hjärtans dag

av Jezzanjoy

Alla hjärtans dag närmar sig och jag har gjort lite små godsaker att ge bort till nära och kära. Dessa små kärleksknyten är fyllda med kärleksfulla texter och de är tänkta till mina arbetskollegor på ”Alla hjärtans Dag”

Så här gör du:

Skär ut 12 st små bitar i storleken 10 x 7,5 cm. På ett 30,5 ark får du ut exakt 12 st små papper.

2. Använd dubbelhäftade tejp på de båda långsidorna och på ena kortsidan.

3. Ta den ena kortsidan och forma till en cylinder.

4. Klista ihop ena sidan

5. Fyll med godis eller små kärlekslappar och klistra igen andra sidan fast motsatt håll ( se bilden ). Dekorera valfritt!

Jag gjorde också ett litet minialbum med texten  ”20 anledningar till varför jag älskar dig” som min kärlek ska få.

Jag skar ut små lappar med matchande mönster, sedan klistrade jag ihop dem eftersom dessa endast hade mönster på ena sidan. Fyll boken med gulliga små meddelanden. Vem blir inte glad av en sådan här liten kärleksförklaring?

Massor av kärlek till dig kära bloggläsare! Jag önskar dig en härlig vecka!

 

5 kommentarer to “Alla hjärtans dag”

  1. Unerbara små askar och vilken sött litet album

    Kramis

  2. De eskene er bare så skjønne.. Jeg pleier og bruke krymperen nederst på de, så blir de enda mer gammledagse… Og så snill du er med kollegaene dine.. 🙂

  3. Dette var kjempelekkert ! Takk for ideen
    🙂 Nina

  4. Askarna är bara hur söta och användbara som helst!
    Tack för en kanonbra tutorial!
    Kram
    //Cattie

  5. Tack för er fina feedback! Jättekul att ta del av era kommentarer.

Kommentera

