Less is more

av Jezzanjoy

I lördags var jag på kortmakarmara. 12 timmar scrapbooking och du befinner dig i scrapbookingnördarnas paradis!

Ett utmaning var att skapa ett alster i sina favoritfärger och här kommer mitt bidrag i turkost och lime.

Jag ville hålla LO:n clean då jag ville framhäva fotot och dess färger. Självklart använder jag Supertrimmern för att skära raka kanter på mina papper. Till de turkosa remsorna på sidan har jag använt Simplicity Geared Pattern Punch ”Celtic Strip” 946e och sedan har jag även använt Multi-Detalj Craft Punch “Flower” 728e  till den gröna blomman i mitten. Med små små detaljer kan du lyfta ditt alster – de här verktygen är verkligen helt underbara!

2 kommentarer to “Less is more”

  1. Råfin ble den.. OG synes du er flink til og plukke opp fargene i alle detaljer du bruker..

  2. Tack för din fina kommentar! Det är alltid lika kul att få feedback 🙂

Kommentera

