Mina rosa rosor

av scrappyzzelochmat

Hej

Idag kommeren Lo på några av mina rosor i trädgården. Nu tror ni säkert att jag pysslar och gullar med mina blommor hela tiden, men det gör jag inte. Okej jag grejar en del i trädgården, men jag tycker om tåliga sorter som blommar mycket. Raritierna sparar jag åt andra 🙂

Till de vita blommorna, har jag stansat ut blommor med multi-detail-craft-punch-star-728e. Några av blommorna har jag satt ihop med brads, skrynklat ihop och vecklat ut igen. Andra har jag limmat dit som de är.

Fjärilarna är stansade med multi-detail-craft-punch-butterfly-flutter-730e och sedan dekorerad med bling.

Ha en fortsatt bra söndag

Hälsningar MarieG

One Comment to “Mina rosa rosor”

  1. Fantastisk papir, og en flott LO. Og jeg må si du er sinnsykt heldig som har slike blomster i hagen 🙂

Kommentera

