Mässa mässa mässa

av hancyfancy

Mars?  När i helskotta blev det mars?  Snabbspolade vi januari februari i år eller va hände?  Vet i alla fall va som hände i helgen. Scrapmässa scrapmässa scrapmässa. Yihaa.  De va mässa i Karlstad, vilket är ett stenkast från mej.  Hade även  det stora privilegiet att hjälpa till i Ciliinpapers monter. Väldans skoj va de vill jag lova. Tror ni jag fick med mej några prylar hem då? Jo de kan ja lova att jag fick. Massor. För mycket. Fick även med mej lite nya Tonic studios prylar hem till scraphörnan. Exakt vad lär ni nog bli varse om lite längre fram.

Denna vecka bjuder jag på en LO igen. Lät lite vårkänslor ta överhanden och körde på lite gamla foton från förra våren på sonen och vår kära lilla prinsessa Elsa, och JA, dom är verkligen som syskon. Dom retas, låter inte den andre vara ifred, busar, jagar varandra, myser och beskyddar varandra.  Höll på att glömma, dom snor varandras käk också. Syskonkärlek helt enkelt. Att dom inte tillhör samma ras bekommer dom inte alls.

Har använt min kära Paper punch ”Edger”  805e, tillsammans med Border system 349e.  Med hjälp av dessa två favoriter fick jag till ett mönster under fotona.

Sen smög det sig in en liten snöflinga också som är gjord med Mini paper punch – ”Snowflake” 751e. Hittar ni den? Limmat det har jag gjort  mitt Funky stick 424e, ja utom korten då rå för dom fick jag på plats med hjälp av Funky tape runner 422e. Tape runnern och jag är riktigt bra polare just nu och jag använder den aningen maniskt. Men jag menar vad kan inte fixas med lite tejp?  Finns dessutom en refill till den, vilket är attans bra för min tar slut vilken sekund som helst. Stark är den också. Råkade tejpa en liten bit av misstag på mitt skrivbord och undrar nu hur i helskotta jag ska få bort det. Nej nu ska här pysslas vidare. Ha de gott. Klart slut.

One Comment to “Mässa mässa mässa”

  1. Fant snøstjernen.. Whiii… Og for en fantastisk LO, alt ved den er jo rett og slett hærlig. Likte spesielt godt hvordan du har gjort tittelen og lagt inn en ut-skjært bokstav..

Kommentera

