Glad Påsk!!

av mimbirgitta

Hej !

Påsken närmar sig med stormsteg och några påskkort måste göras. Här ett enkelt snabbgjort kort.

När jag stansade med 777 Celtic Border, stansade jag inte ända ut och då blir det mönster en bit in i pappret. Rundade hörnen med 257Corner Rounder och naturligtvis har jag använt min 153 Super Trimmer till att skära pappren i rätt storlek och biga kortet. Limmat och satt fast pyntet har jag gjort med 419 Craft Tacky Glue.

Ha en bra dag, Birgitta

Etiketter: ,

Kommentera

