Speedad

av hancyfancy

Jajemen…..det tar sig. Jag scrappar riktigt snabbt. Jobbar bra under press nu. Har så otroligt mycket att göra just nu så om jag ska hinna med min stora passion för papper så kräver det helt enkelt att jag ökar tempot. Sen hjälper det ju en hel del att jag utökade mitt tonic studios lager under scrapmässan i karlstad i början på mars.  Ju mer prylar desto roligare är det, rent krasst. Sån är jag.

Denna layout kom till i all hast och jag är ändå riktigt nöjd med den. Plus att jag fick användning av några av mina nya prylar.  Som min fina underbar nya skärmaskin. This is the one. Rakt skär den och enkel är den att använda.  Använder den till minsta lilla grej som ska skäras.  Sen gjorde jag en tjusig liten svart bård med hjälp av 854e paper punch ”Double scallop” och mitt älskade border system 349e. Sen bidde det lite hjärtan med 755e Mini paper punch ”Traditional heart”. Satte samman fyra hjärtan och fick en grön liten fyrklöver. Limmat Fotot har jag gjort med min 422e Funky tape runner. Den är helt enkelt grym. Knappar och rosett sitter med 419e Craft tacky glue och resten med 424e Funky stick.  Layouten handlar förövrigt om när vi campade förra sommaren.  Just camping är INTE min favorit syssla och därför kom denna LO till för att påminna mig om varför familjen Nyström INTE ska campa. Hunden stank av gammal fiskrens hon hittat i några buskar. Fyra bad hjälpte ej. Sopbilen kom tutandes utanför klockan 6 på morgonen och inte en enda fiskjäkel nappade. Dessutom parkerade vi den lånade husvagnen oerhört lämpligt framför en förbjudet att campa skylt. Bra där.  Nej tacka vet jag att vara hemma och scrappa istället, det är riktig semester det.

Ha de gott. Över och ut.

One Comment to “Speedad”

  1. Rålekker, med mange flotte detaljer. Liker godt hvordan du tar igjen det grønne i LOèn..

Kommentera

