Tygtrazzel

av scrappyzzelochmat

Hej

Här kommer en Lo på minm stora dotter när hon hänger i lite tyg som vi har på övervåningen. Om ni går tillbaks några söndagar så finns det en Lo med foton på min lilla tjej i samma tyg.

Denna Lon har gjorts på en mara. Tror att det var en bingorad som man skulle följa. När jag kollar på den nu efter några veckor så ser det ut som om det skulle vara en snabb Lo, men den tog tid på sig för att bli okej. Ibland så flyter det bara på , men ibland måste jag jobba på det. Kan ske är det någon mer som känner igen sig 😉

Den vågigiga kanten är skuren med min älskade 251e  Tonic Studios Mini Rotary Perforator. Ser ingen annan som använder den, men I love it! Det gör jättesnabbt att skära till pappret och få en sliten look. Blir det inte bra, så är det bara attt skära lite till.

Den vita bården vid fotot är spillbiten från 805e  Tonic Studios Paper Punch – Edger (5). Återigen så har jag använd ”spillet” bara för att det är så fint.

Det mesta är ditlimmat med 422e Tonic Studios Funky Tape Runner

Ha en jättebra dag

Kram MarieG

Kommentera

