Petel Pairs Petit…

av mimbirgitta

Hej på er!

Vilken kul helg jag haft haft, träffat många supertrevliga scrapmänniskor på Göteborgs stämpelmässa.

Idag blir det en pärm till ett litet anteckningsblock. Rundeln har jag gjort med 778 Dotty border.

Bården upptill och nertill är utstansad med 777 Celtic Border.

 Insidan fick också mönsterpapper och sedan gjorde jag en ficka att sticka ner blockets baksida i.

 Fjärilen är från 925 Butterfly Multi – Detail Punch och blommorna har har jag gjort med hjälp av en av stansarna från  935 Petal Pairs och den lilla blomman från en ny stans 894 Petal Pairs Petite 3.


Ha det gott och önskar er en Glad Påsk………..

2 kommentarer to “Petel Pairs Petit…”

  1. Såååå snyggt! Precis mina färger. Måste vara en present till mig… 🙂

  2. Kjempeflott.. Slike pleier jeg og lage og.. Så mye koseligere en og bare ha en blokk med papir liggende.

Kommentera

