Stress stress stress

av hancyfancy

Stress stress stress. Fast hur stressade jag än är så hinner jag ALLTID scrappa. Fast det är väl för att det är lite av en stressventil det där med å klippa å klistra. Det är konstigt det där med scrappande.  Man kan ALDRIG ha för mycket saker och det finns ALLTID något nytt man behöver. Man har ALDRIG för mycket kort att scrappa utan kan ALLTID slänga iväg en ny beställning för framkallning. Spelar ingen roll hur inspirerad man är så kan man ALLTID spendera timmar med att suga in ny inspiration på bloggar eller pinterest. Man får inte nog. Jag får inte nog. Finns så mycket jag vill göra och så lite tid. Ska sluta sova. Verkar bara onödigt. Kan scrappa hela nätterna. Nemas problemas.

Denna gång slängdes här ihop en layout från semestern i höstas…å fy vad jag vill ha mera semester. Världens underbaraste kort på min älskade lilla familj fast bilden är väl inte av bästa kvalitet. Detta trots intensivt photoshoppande. Men what the hell. Ibland så måste man ju scrappa dom där bilderna som inte blev så himlans jättebra i alla fall.  Glad min man ska bli för övrigt när han blir uthängd här med ett stycke plasthink på skallen. Mohahahaha.

Har klistrat bilden och pappret med 422e Funky tape runner. Dolliesarna med 424e Funky stick. Helt jädra perfekt för det jobbet kan jag meddela. Knappen sitter med 419e Craft tacky glue och den sitter baske mej där den sitter vill jag lova.  Den lilla remsan under knappen är min specialé specialé, papperremsa punchad på två sidor. Gjord med min stora kärlek 349e Border punch system och 805e Paper edger nummer 5. Och där slog det mej att detta vart allt en himlans simpel layout. Men men de bju´r ja på.

Ha de nu prima.

One Comment to “Stress stress stress”

  1. Rålekker LO, og synes bildet var helt hærlig jeg 😉

Kommentera

