Dive into summer!

av Jezzanjoy

Alla som längtar till sommaren – räcker upp en hand!

Ja, nu börjar i alla fall jag längta efter sol och värme rejält. Jag rensade lite bland gamla foton och hittade detta fotot. Bilden är på min son Lukas i poolen när vi var i Cypern för 2 år sedan. Vem blir inte sugen på ett dopp när man ser den här bilden?

Då jag älskar att scrappa färgstarkt var detta som ljuv musik. Jag försökte plocka upp fotots färger och dekorerade med lite mönstrade band och blommor i matchande färger.

Snygga fotomattor gör du lekande lätt med Super trimmer 153e.  Allt annat har jag limmat på med 424e Funky stick.

Fjärilen känner du igen vid det här laget (lova att inte säga något till Cissi – då jag egentligen har fjärilsförbud 😉 Ja, jag erkänner! Jag behöver hjälp! Måste gå i terapi – för jag är helt beroende av stansen 726e Multi-Detail Craft Punch Butterfly.  Den söta oranga kanten är gjord med Simplicity Geared Punch ”Dotty Border” 948e,

Blomman är gjord med Multi-Detalj Craft Punch ”Flower” 728e

och sedan gjorde jag två tags – gillar att ha några på lager som man kan snabbt kan häfta på sina gå-bort-presenter

Jag tog en vanlig tråkig brun tag och stämplade den i grönt så jag fick en roligare bakgrund. Sedan är det bara att dekorera valfritt.. själv målade jag ett stämpelmotiv, satte på en text som jag chalkat kanterna på och lite matchande blommor och band. Den lilla fjärilen är gjord med 852e Paper punch ”Butterfly”.

Kommentera

