Butterfly Pop-Up Punch…….

av mimbirgitta

Hej på er alla glad pysslare.

Är det någon som missat att jag gillar fjärilar? Här kommer det tre stycken till, här gjorda med 928 Butterfly Pop-Up Punch.  Motivet har jag målat med Distress Markers pennorna.

 Ytterligare produkter från Tonic Studio som jag använt till detta kortet är: 153 Super Trimmer bästa skärmaskin som finns tycker jag, 980 Duo Corner Punch – Rounder praktisk med 2 storlekar på hörn i samma punch, 256 ‘Tim Holtz’ Retractable Craft Pin med denna har jag gjort hålen till fjärilens antenner, 259 ‘Tim Holtz’ Thread Cutter / Paper Distresser att ruffsa till kanterna med.

Birgitta önskar er en fortsatt bra dag……

One Comment to “Butterfly Pop-Up Punch…….”

  1. Ett jättefint kort.
    Fjärilarna är fina

Kommentera

