Ett litet kort av galenskap?

av hancyfancy

Ja ni, ibland slår blixten ner två gånger, eller ja egentligen flera gånger, på samma ställe. Kors i taket. Ett litet kort har tillverkats i det nyströmska hemmet. Och ni som brukar tittat in här på onsdagarna vet att detta är något sällsynt. Så notera nu detta i era kalendrar för det kommer kanske inte att ske på ett tag. Ett kort i halvåret fyller absolut min årliga dos av kort tillverkning. De bidde ett litet grattis kort denna gång. Man får ju passa på liksom att tillverka dom där korten när man verkligen behöver dom. Ja okej, skjut mej. Jag fattar fortfarande inte detta med kort. Man slänger dom ju ändå på en gång, eller? Ja jag gör det i alla fall och sparar jag så ligger det i en låda i sisådär trehundrafyrtioåtta år. Det är väl helt enkelt fel i mina pyssel gener. Kort-slutning. Sa jag att det dessutom är lite girly girly också. Ja herregud. Jag behöver nog tyngre tabletter. Vad har hänt?

Det hela inleddes med lite kapande ala skärmaskin 153e Super trimmer. Helt hysteriskt bra. Sen punchades det på med 349e Border system och 805e Paper punch Edger. Som vanligt. Hahaha. Använder dom aningen ofta. Jag vet. På utsidan körde jag en vända med 827e Accent punch ”Diamond”. Spillbiten blev den gröna remsan på insidan. Fäst ihop allt har jag gjort med 422e Funky tape runner. Den är bedrövligt bra att sätta fast band med tycker jag. Dom rosa små fjärilarna är från 403e Funky pattern tape ”Butterflies & flowers”. Till å mä en liten blomma smög sej på. Helt fantastiskt och helt olikt mej. Men ibland så. Kan ha blivit galen också. Det skulle ju kunna vara så. Ha de nu gått.

2 kommentarer to “Ett litet kort av galenskap?”

  1. Riktigt läckert! Får väl börja använda min blom-fjärilstejp jag också nu när jag fått lite idéer om hur man kan göra!

  2. Men ett fint kort blev det
    Kram

Kommentera

