En fjärilsmask

av scrappyzzelochmat

Hej

Hoppas att alla har en bra söndag och att de flesta av får lite extra ledigt.

För ett tag sedan så var jag på en mara. Inte så ovanligt för jag älskar scrapmarar 🙂 Andra typer av maror, typ löpning, får andra hålla på med.

När vi kom dit fick alla var sin mask att dekorara i falskmetall-teknink. Så här blev mitt bidrag.

 

 

Det var i alla fall ett av de två alster, som min stora tjej godkände. Bara två av fem, fick godkänt betyg av henne den dagen. Tur att inte alla har så hårda bedömningar 😉

Lilla tjejen tyckte att all fem sakerna från den maran var bra, så jag lyssnar nog på henne istället 🙂

 

 

Under tapen så finns det blommor från 880e  Tonic Studios Petal Pairs Box Set 1 och 728e  Tonic Studios Multi-Detail Craft Punch Flower, samt spillet från 728e.

 

 

Jag har också använt självhäftande nät från biltema samt stora blingar,  blommor och stjärnor från barnpyssel. Ramen runt ena ögat är köpt färdig.

Metaltapen  är nerkladdad med svart akrylfärg och sedan inkagold och Stickles för att få en ruffigare look.

 

 

Ovan på tapen så har jag dekoretat med färdiga blommor och bling, samt 730e Tonic Studios Multi-Detail Craft Punch Butterfly Flutter. Går det att scrappa utan den fjärilen??

 

Hello

On a scrap meeting, was one of the things to do a mask (is it the right word?) cover with metallic tape. This is what I made. Both my children liked it, and they are waiting to start playing with it. I hope I can take some nice pictures then.

Have a nice day and I hope you visit the blog soon again.

 

The Tonic product that I´ve used is:

880e  Tonic Studios Petal Pairs Box Set 1

728e  Tonic Studios Multi-Detail Craft Punch Flower

730e Tonic Studios Multi-Detail Craft Punch Butterfly Flutter

 

Ha en jättebra dag, så hoppas jag att vi ses nästa söndag

Kramar MarieG

 

 

3 kommentarer to “En fjärilsmask”

  1. woooow så himlans snygg
    Kram

  2. Wow, den är verkligen super snygg! Annorlunda och verkligen fin!

    Kram
    Christine S

  3. Oj, så fin den var.. Morsomt og se denne teknikken på annet en kort også 🙂

Kommentera

