Vårblommor….

av mimbirgitta

Hej! Så härligt nu är det vår!!! och det börjar blomma både här och där.

Dagens alster blev ett kort med vitt på vitt……

 Stansarna från Tonics är så bra att jobba med, till blommorna har jag använd 881 Petal Pairs och 892 Petal Pairs Petite 1.

Gjorde en cirkel på 11 cm i diameter och sedan stansade jag ut runt kanten med 948 Geared Pattern Punches Dotty Border. För att få till framkanten på kortet har jag använt mig av 349 Border System som håller stans 803 Paper Punch Edger 3. Efter att kanten var gjord så stansade jag med 780 Ribbon Punch-Ribblet 1.

.

 De här stansarna har jag använt + en hörnstans, varför fick jag inte med den på bild tro? och den skärmaskinen är mitt bästa köp.

Ha en fortsatt bra dag…..

One Comment to “Vårblommor….”

  1. Ja her har du virkelig fått brukt mye av utstyret ditt ja.. Og det ble et flott kort 🙂

Kommentera

