Vart ska man göra av sk*ten

av hancyfancy

Älskar punchar, älskar att köpa dom, älskar att använda dom och älskar att klappa och prata med dom ibland. Vet att jag inte är ensam om detta, ja förutom den delen där det gäller att prata och klappa. Tonic studios punchar är ju dessutom attans billiga och förbaskat bra så jag har ju en hel del. Då dyker automatiskt frågan upp, vart ska jag göra av dom. Allmänt organiserat kaos är väl ett bra ord när det gäller att beskriva hur det ser i scraphörnorna runt om i landet. Tonics stansar är dessutom ganska smidiga i storleken och border systemet gör ju att man sparar en hel del plats då man slipper stora klumpiga kantstansar (läs, vita som är lätta att ha sönder). Men problemet kvarstår. Vart fasen gör man av dom. Har en utmärkt lösning på detta och den kanske inte är så originell. Flera av er kanske redan förvarar era stansar på detta vis. Vad vet jag. Hur som haver så passar just Tonics stansar ypperligt bra ihop med tavellist från ett väldigt gult och blått gigantiskt företag som gärna vill att vi alla ska skruva ihop prylarna hemma. Hmmm…vad  kan det vara? 

Ser förbaskat prydligt ut och man får plats med en hel del. Löv it. Försök att bortse från eventuellt damm. Självklart är det bara fel på upplösningen på din dator eller telefon för mitt hem skulle ALDRIG vara dammigt. Lovar. Dyrt och heligt. Aldrig. Anledning till resterande kaos på bilderna är en lokal jordbävning.

Så där. Nu har ni alla ett bra sätt att förvara era oranga skönheter på. Då får man plats med flera, och då får man köpa mera. MOhahaha.

Ha de gott // Hanna

One Comment to “Vart ska man göra av sk*ten”

  1. hahaha ja den jordbävning brukar hända här då och då med 😉 men väldans smart förvaring! Ska tänka på det när jag organiserar nästa gång i mitt pysselrum.

    Kram Jessica

Kommentera

