Ha och bra kort….

av mimbirgitta

Hej!

Kan du tala om för mig vart sommaren tog vägen? för här är den inte……… Tur det går att göra fjärilar i papper.

Här har jag gjort ett ha bra kort.

Kortstommen 6 x 12 ” skar jag naturligtvis till och bigade med min 153 Super Trimmer. Kortsidorna formade med 349 Border System och jag använde stansarna 803 Paper Punch – Edger 3 och 758 Paper Punch – Mini ‘Butterfly’

 Sedan är det bara att pynta…………………..

och jag gillar ju fjärilar tycker de är så dekorativa, så det blev många små fjärilar.

Ha det gott och hoppas nu att sommaren snart kommer tillbaka, önskar Birgitta.

Kommentera

