Här blommar det…

av mimbirgitta

Hej på dig!

Nu är det snart mors dag så jag tänkte inspirera lite grann med att göra ett ganska enkelt kort.

Lite olika lager med papper som jag sytt ihop (detta att sy på kort är nästan det enda jag använder symaskinen till just nu) och naturligtvis skar jag först ut bitarna med min skärmaskin 153 Super Trimmer. Svärtade kanterna lite och stämplade med vitt ”Mamma världens bästa” på kortet.

 Stansade ut blommor med 728 Multi-Detail Craft Punch Flower och förlåt men det blev en fjäril här också, det blir väldigt lätt fjärilar när jag håller på 726 Multi-Detail Craft Punch Butterfly. Och så lite bling på blommorna och fjärilen.

Ha en fortsatt bra dag önskar Birgitta………..

Kommentera

