En liten Layout….igen

av hancyfancy

Har känt mig aningen off när det gäller min kreativa sida dom senaste veckorna. Har satsat all min energi på att springa. Men nu känner jag att kreativiteten och scraplusten faktiskt är på ingång igen. Är det bara jag som är lite av en scrapperiodare? Har faktiskt haft en riktigt lång kreativ period som sträckte sig från i julas fram till nu. Kan ju ha att göra med att jag under denna tid varit delaktig i världens bästa designteam här på Tonic studios bloggen. Fast jag hävdar bestämt att det faktiskt är Tonics verktyg som har bidragit också. Älskar dom. Vill alltid scrappa med dom och använder dom ta mej tusan jämt. Dom är geniala. Detta är i alla fall vad jag lyckades knåpa ihop denna vecka.

Kapar mina papper det gör jag ju med 153e Super trimmer. Oslagbar. Remsan med stjärnor högst upp är gjord med 944e Simplicity geared pattern punch – Stars border. Den passar mig perfekt. Jag är ju inte så mycket för blommor vilket ju Tonic studios annars är väldans bra på, som tur är så finns det liksom något för alla. Fäst ihop allt har jag gjort med 424e Funky stick och med 419e Craft tacky glue som sitter som berg på alla små detaljer. Nu ska här vilas. Laddar upp för morgondagens Vårruset ala Karlstad. Mitt allra första lopp. 5 kilometer blir det. Började springa för första gången i mitt liv för åtta veckor sedan så det ska bli så himla kul. Kunde knappt springa 200 meter när jag startade. Så wish me luck.

Ha de så gott nu i vår solen

Kommentera

