I got my mojo back

av hancyfancy

Nu ni…har återigen kommit tillbaka till att endast tänka i scraptermer. Hmm…det här kan vi göra idag för det blir bra bilder att scrappa med dom papprena. Så tänker väl ni alla där ute. Va lite orolig där ett tag att jag återgått till normal och därmed tappat min scrapförmåga. Men nej. Ingen fara på taket. Jag är fortsatt galen. Dessutom fyller sonen två och mindre än två veckor. Strålande….mera kort. Hoppas solen skiner också. Det vore liksom pricken över iet. Ungen trillade och slog sig på dagis igår och fick en redig fläskläpp. Chefen på hans dagis (som jag även jobbar för) informerade mej lite snällt om det inträffade. Första tanken är…å nej…hoppas det inte syns på korten när han fyller år. Snälla ring nu inte socialen. Lovar att jag älskar honom, matar honom och klär honom. Fast jag ÄLSKAR att scrappa honom. Så nej…fläskläppen va inte så farlig. Den hinner försvinna. Förra året gjorde han en vurpa och skrapade upp halva pannan lagom till sin födelsedag. Tänkte bara att vi kunde få vara skadefria detta året. Sprang vårruset i torsdags och för att återhämta mig har jag knåpat ihop detta.

Har trimmat med 153e Super trimmer och limmat med 422e Funky tape runner  som börjar ta slut….hemska tanke…måste införskaffa mera. Virrvarret av papper och punchade kanter under raketbilden är gjord med hjälp av mitt 349e Border system och 854e Paper punch ”Double scallop”. Sen använde jag även spillet högst upp och längst ner. Hörnen har jag rundat med 980e Duo corner punch. Den skulle jag kunna missbruka. Trodde inte jag behövde en hörn rundare innan jag fick denna. Nu rundar jag fasen allt. Bidde ingen titel på denna layout. Blev bara rörigt och jag fick beslutsångest. Däremot finns en liten tag instoppad bakom raketen. Fick nöja mig så.

Hej jag heter Hanna och jag är en scrappoholic.

Ha det nu fin fint i vårvädret som borde dyka upp när som helst nu…

Kommentera

