Sprillans ny

av hancyfancy

Nya stansar från Tonic Studios finns nu hos din återförsäljare. Japp, så är det. Denna lilla sak letade sig hela vägen hem till mej.

Å ja det var kärlek även denna gång. Tack och lov. Blir så himla jobbigt att pyssla med grejer man inte diggar. Men jag är helt hundra på att den kommer att visa sig vara mycket användbar. Å namnet på denna lilla skönhet är 962e Simplicity geared pattern punch ”Scalloped diamond border”.  Började använda den bums. Detta är vad jag knåpade ihop allra först. Mer lär det bli. Mycket mer. Gillar ju att använda mina punchar till max, vrida och vända och krångla. Så det är vad jag lär göra resten av veckan.

Trimmat papprena gör jag ju ALLTID med 153e Super trimmer och sätter fast allt gör jag ju gärna med min 422e Funky tape runner. Dom små hjärtana kommer från 755e Mini paper punch ”Traditional heart” och det stora från 856e Paper punch ”Classic heart”. Gula remsan högst upp kommer från min nya kärlek 962e Simplicity geared pattern punch ”Scalloped diamond border”. Spillet satte jag nedanför fotot. Kortet föreställer min helt fullkomligt normala familj som ser på tv. Nu ska här härjas vidare med mina stansar. Ha de så gott i solen nu.

One Comment to “Sprillans ny”

  1. Rå lekker LO. Noe av det fineste jeg har sett på lenge. Jeg likte harmonien og enkelheten. Og fantastisk at du har punchet ut hjertene fra selve bildet…

Kommentera

