Some days…

av Anita/AniLi

I dag visar även jag en av de nya Simplicity Geared Pattern Puncharna.
Den heter Daisy Border 2, nr 964e.

Pysslar just nu mycket med mina färger och olika medium,
så i dag ska du få se men första sida i min Art Journaling bok.
I den boken är det tänkt att jag ska notera mina tankar och funderingar,
genom att skapa fritt med färger, gesso, mallar, bilder, papper, stämplar mm.

Som du kanske ser så berättar denna sidan om hur jag ibland kan känna det efter en tuff arbetsdag!!
Visst är katterna härliga!

Jag stansade ut ett antal border med Daisy Border 2 för att använda som mallar.
Lite här och där på sidan lade jag sedan mallarna
och duttade med Distress Stains (Broken China, Aged mahogany och Picket fence).

Ett antal färglager senare och lite stämplande,
så tog jag vit ”texture paste” och duttade i Daisy Border mallen!
Visst blev det läckert!

Spillbitarna efter utstansningen av borderna fick också vara med.

Kram, kram!

Kommentera

