Kärlek vid första ögonkastet

av Jezzanjoy

I skrivande stund är det lördag och jag förbereder mitt blogginlägg inför måndagen. För på måndag är jag och gottar mig på Sardinien. Jag älskar Italien! Maten, drycken och det vackra landskapet.

Men nu har Italien fått konkurrens 🙂 för jag har fått en ny förälskelse – ”Tonic Studios 967e Simplicity Geared Pattern Punch – Doily Border” Ja, är det inte kärlek vid första ögonkastet ?

Nästa vecka fyller en god vän år så jag passade på att göra ett grattiskort. Den här punchen är så användbar – antingen kan du skära en bård som jag gjort på första sidan på kortet eller…

… så stansar du i kanten på pappret som jag gjort här på insidan av mitt kort. Det ger pappret precis det lilla extra som man ibland vill ha på sina kort.

Arrividerci vänner! Njut av kommande vecka!

One Comment to “Kärlek vid första ögonkastet”

Kommentera

