Lucky break

av hancyfancy

Nu ni va de nära att det inte blev något blogginlägg denna vecka. Fick lite panik och fick snabbscrappa. Har haft födelsedagskalas för min lille tvååring hela helgen så fokus låg mer på tårtor och ballonger. Fick lite panik ock kände att nä, det blir nog inget av det här. Hur jag än vred och vände så blev det inte bra. Men som en blixt från en klar himmel så föll allt på plats och här har ni resultatet. En LO som handlar om när lillkillen fick sin första tatuering av sin moster precis innan hon sätter nålen i ongens pappa. En skata var det som beställdes, vilket resulterade i någon form av flygfä på armen.

Nya favoriten 962e Simplicity geared pattern punch ”scalloped diamond border” fick ju givetvis vara med. Det är den jag har använt på det gula pappret. Har inte hunnit leka så mycket med den än men jag gillar den skarpt. Passar till det mesta. Limmat har jag gjort med 422e Funky tape runner. Kapat pappret har jag gjort med 153e Supertrimmer, och den är så himla lättjobbat. Smidig som tusan måste jag säga. Blev väldans nöjd med min speedade layout. Ha de nu finnemang tills nästa gång.

Kommentera

