Grattis Sverige

av hancyfancy

Hoppas att ni alla har en trevlig nationaldag. Här har ni mitt bidrag för denna vecka. Får bli ett kort inlägg för den unge herrn i huset vägrar i skrivandets stund att sova så jag måste snart ge mig i kast med odågan….igen.

Kapar gör jag ju alltid med 153e Supertrimmer. Tyckte från början att det där med skärmaskin är mest klumpigt fast denna trimmer har fått mig att tänka om. Den väger ingenting och är rätt så platt så den är ju inte ens i vägen. Klistrar fast både papper och med själv gör jag ju som vanligt med 422e Funky tape runner. Får aldrig aldrig aldrig nog av den lilla mojängen. Med 962e Simplicity geared pattern punch ”scalloped diamond border” gjorde jag ett litet mönster som dekoration i kart pappret. Ha en härlig dag.

Kommentera

