Ännu en ask….

av mimbirgitta

Hej!

Nu blir du väl snart trött på mig och alla mina askar, eller orkar du med en till? Det är så superkul att göra dessa och man ju variera dom i all oändlighet, denna är 6x6x6 cm. Skar ut och bigade med 153 Super Trimmer och den dekorativa bården på kanten är stansad med en ny stans som heter 966 Simplicity Geared Pattern Punches – Doily Strip.

 Locket har jag dekorerat med blommor utstansade med 883 Petal Pairs Box Set 4, till varje blomma har jag satt ihop två av varje och sedan en liten 894 Petal Pairs Petite 3 i mitten. Under den ena har jag även satt en 728 Multi-Detail Craft Punch Flower. Sedan pyntade jag med lite halvpärlor och duschade blommorna med lite Perfect Pearls utspätt i lite vatten.

 Ha det gott önskar Birgitta…….

One Comment to “Ännu en ask….”

  1. otroligt vacker ask!! Helt underbara blommor!
    Kramizz

Kommentera

