Jonglerar

av hancyfancy

Just nu jonglerar jag mina tre stora passioner. Familjen, löpning och scrapbooking. På lördag springer jag min första tävlings mil. Karlstad stadslopp står på schemat och det är aningen nervöst. Började springa för 14 veckor sedan med siktet inställt på detta efterlängtade stadslopp. Så för att tänka på annat så hamnar jag vid scrapbordet, där man kan rensa sina tankar under tiden man klistrar och klipper. Å nä jag sniffar inte lim för att slappna av. Tonic studios lim luktar inte alls. Eller alltså det luktar kanske lite lim, fast inte på sniffnings nivå. Ej hälsovådligt alltså. Attans tänker ni kanske nu, men Tonic Studios lim lämpar sig enbart till att just limma. Mohahaha.

Lite tjatigt kanske men ja trimmar ju ALLTID med Super trimmern, och eftersom Tonic Studios sida ligger nere i skrivandets stund så kan jag varken länka eller ge korrekt nummer på alla produkterna. Bra där. Eller inte. Fast undrar ni något så hojta. Står till er tjänst. Remsan

Kommentera

