Wedding Card

av Anita/AniLi

Det är väldigt många i min omgivning som gifter sig just nu så det har blivit många bröllopskort gjorda, så idag tänker jag därför visa ett av dom!

Den fina bården är gjord med en av de nya Tonic stansarna!  Simplicity Geared Pattern Punch ”Daisy Border 2” 964e.

(Jag har suddat ut brudparets namn som egentligen är skrivet på remsorna)

Det var allt från mig idag, önskar dig en Trevlig Helg!!

2 kommentarer to “Wedding Card”

  1. Men så fint!
    Jättefint 🙂
    Du…
    Stansen vet jag var jag ska få tag i 😉
    Men stämpeln?
    LOVE IT! 🙂

  2. Fantastiskt snyggt…..så stiligt och stansen är bara sååå fin
    Vildas Puck
    ps ang stämpeln så finns det tyvärr inte att köpa i Sverige ds

Kommentera

