Kors i taket

av hancyfancy

Då va det dags igen. Ett kort. Kors i taket. Bidde ett födelsedagskort, mycket enkelt men ack så trevligt ändå. En julstans kom till användning också. Älskar när man kan använda julstansarna till annat än julkort eller vinter layouter. Körde på grönt, vilket råkar vara lite av en favortfärg. Är väl ett undermedvetet sätt att skrika ut: förbövelen nu vill jag att sommaren kommer. Lovar dessutom att scrappa HELA sommaren. Är ju annars väldans lätt att förneka allt vad papperspyssel heter när solen skiner ute. Ja eller just nu lyser den med sin frånvaro men sen, när den väl kommer så brukar i alla fall inte jag kasta mig in i pysselrummet. Jag kastar mig snarare i sjön eller ut på altanen. Måste bara påpeka att denna scrapparen sprang sin första tävlings mil i lördags och att jag överhuvudtaget kan leva, scrappa och gå efter det är i sig ett under. Men jag har därmed bevisat att det går alldeles utmärkt att ha en hobby till förutom scrappande. Vet att det är svårt att ta in, men det finns alltså annat där ute i världen som ej kräver papper och lim. Chockartat! Ja vet! Hyperventilerar när jag skriver detta till och med.

Till detta kort har jag använt Multi detail craft punchen som heter 735e ”Snowflake”. Den gör alltså snöflingor fast här fick dessa snöflingor agera rosetter på paketen. 153e Supertrimmer är prima när man pysslar i allmänhet men den är extra värdefull när man gör kort tycker jag, då den både bigar och kapar. Väldans smidigt. Hörnen har jag rundat med min stora kärlek 980e Duo corner punch. Den har liksom två olika hörnstansar i en. MÅSTE ju ALLTID runda mina hörn. Besatt. De va allt för mig. Ha det nu gott å hoppas att solen nu får skina mera mera mera mera mera mera mera

Kommentera

