Amor vincit omnia

av Anita/AniLi

Ännu en gång använder jag mig av min nya stans. Tycker att den är så dekorativ.
Med några halvpärlor, stämplar och band så är kortet färdigt!

Ett kort i kärlekens tecken; Amor vincit omnia- kärleken övervinner allt!

Jag använde mig av ”band punchen”(Ribbon Punch) för att trä igenom det vita bandet.

Önskar Dig en fortsatt härlig midsommarhelg!

Anita/AniLi

One Comment to “Amor vincit omnia”

  1. Et fantastisk flott kort. Og jeg likte veldig godt at du har holdt det i blått 🙂

Kommentera

