Ett namnlöst kort

av scrappyzzelochmat

Hej

Jag hoppas att alla haft en bra midsommar.

Här kommer dagens ilägg. Ett kort utan text. Bra för då kan man använda det till mycket.

Stämpeln är från Stämpelkällan och färglaggd med distresser. Läpparna och hjärtat på armen har även fått lite glossy accent på sig.

Fjärilsbården är gjord med 942e  Tonic Studios Simplicity Geared Pattern Punches Butterfly Strip.

Blommorna är gjorda med den bredare i 880e Tonic Studios Petal Pairs Box Set 1 samt 894e Tonic Studios Petal Pairs Petite 3.

För att få den starka blå färgen, så är både blommor och bård mistade med Dylusions Ink Spray, London Blue.

Ha en bra dag och scrappa lugnt!

Kram Marie

2 kommentarer to “Ett namnlöst kort”

  1. Hej där!
    Ditt kort är jättehärligt, kaxigt med grått hår!!
    Fast stämpeln hittar du hos Stämpelkällan o inte Vilda. Finns dessutom till 50% rabatt just nu =)

    Soliga hälsningar, Monica

    • Oj. Pinsamt! trodde att jag hade koll på mina stämplar, men det hade jag tydligen inte. Jag har ändrat i texten nu. Tack för tipset och tack för att du rättade mig!
      Glad sommar Marie

Kommentera

