Min skärmaskin, min skärmaskin….

av klisterolim

… det är den bästa som jag vet…

Jaja…
Ni har hört det förut, och jag säger det igen…
De är BÄST!
Min ”Tonic Studios Super Trimmer” är den som gäller i alla lägen.
För vill man ha det exakt, så blir det så med den här lilla raringen 🙂

Som här…
HAHHAH
Just kidding 😉
Det här är dekorationen på en bok som jag gjort till en storfiskare.

Här är den 🙂
Det här var från början en rosa och väldigt fin anteckningsbok från en rea-hylla nånstans i världen.
Men rosa till en karl.
Njaeeee
Så fram med cardstock och lim + en massa tålamod (som inte finns) och efter några svordomar så var det klart.
Boken var numera benvit och passande till mitt projekt.
Limmet som jag använde var ”Tonic Studios Craft Tacky Glue”.
Trögt att få ur flaskan, åtminstone min, men fantastiskt att limma med.
Det sitter som berget när det torkat, och det går fort.

Fiskelycka…
Ja det önskar jag den här mannen, när han väl tar sig från lasarettet till fiskevattnen.
Se bara så fina kanterna är.
*suckar lyckligt och klappar på min gråa, platta och vasstungade vän*

Bara samma block som ni tidigare sett, men med lite lite annan vinkling 😉

Ha det gott i sommarvärmen.
Här i norr sitter vi och huttrar med typ 7 grader varmt på senkvällen 😦
De enda som trivs är de härliga bevingade vännerna med en blodtörstande gadd i fronten.

Kram
Maggan

Kommentera

