Blommor och fjärilar…

av mimbirgitta

Hej !!

Nu har jag prövat mig på en LO igen. Fjärils förbud nä nu är det sommar och då måste man få göra många fjärilar, jag tycker dessa är så dekorativa, utstansade med Multi-Detail Punch – Butterfly – Item 726e. Blommor utstansade med en av stansar i Petal Pairs Box Set 2 – Item 881e, kanterna har jag färgat med Distress markers.

Kanterna på en del av pappren har jag format till med Simplicity Pattern Punch – Dotty Border – Item 948e gjorde även det runda pappret som finns under texten Ida med samma stans.

Ha en fortsatt bra sommar, Birgitta

One Comment to “Blommor och fjärilar…”

  1. Så enkel og så utrolig flott. Likte spesielt godt den borden du har puttet over bildet.. Det gjorde seg.

Kommentera

