En finurlig liten sak att sätta så man kommer ihåg…

av klisterolim

Var man är i boken minsann…

Snabbt och enkelt 🙂
Så nu vet jag var jag var i min ”Vallonerna”.
I mina ådror så rinner det en skvätt vallonblod, men efter generationer så har det blivit utspätt, så inte ens deras lätthet att bli solbränd har jag kvar 🙂
Men men..
Med en sån här sommar så hinner man, om man inte har småbarn, läsa en del.
Och då behöver man kanske ett bokmärke.
Just det här är dekorerat med ”Dotty Border”…
Nu var det ju ett tag sedan jag tjatade om den 😉

Ha en härlig helg på er 🙂

Kramar
Maggan

Kommentera

