Tack för allt.

av Jezzanjoy

Måndag och jag har ny semestervecka att njuta av! Härligt!

Här har jag återigen använt mig av ett färgtema när jag skapat och denna typ av kort är perfekt att göra av spillpapper då det räcker med små bitar av varje papper.

Jag gillar att scrappa i starka färger men det är sällan jag har med svart men jag tycker att det blev ganska effektfullt med kombinationen av lime och svart, eller vad säger du?

Jag har skurit ut alla små rutor med 153e Super trimmer och fjärilen är gjord med Multi-Detail Punch – Butterfly – Item 726e

One Comment to “Tack för allt.”

  1. Hærlig kort. Digget fargene, og oppsettet. Dette kortet er herved lagt i min inspirasjonsmappe 🙂

Kommentera

