Frossa

av hancyfancy

Ja alltså inte feberfrossa utan bokstavsfrossa. För denna lilla LO is all about bokstäver…ja nästan. Har nog aldrig haft så många bokstäver på en endaste LO förut. Men ja gillert. 

Kapat som  vanligt med min Supertrimmer. Å limmar det har jag gjort med Funky glue. Den lilla gula tabben är gjord med hjälp av Duo corner punch. Remsan är gjord med samma stans som blompappret. Fast den är ett slarvigt test på hur det blir om man punchar en remsa från två sidor. Punchen i fråga är Double scallop som man sätter i Border systemet. Just det höll på att glömma en liten liten detalj. Det lilla hjärtat på kortet är punchat med Mini punch traditional heart. Har kommit på mig själv med att använda den väldigt väldigt ofta. Har ni någon punch som ni bara måste smyga in på alla era alster? Å hinner ni scrappa något där ute i sommar Sverige? Vädret erbjuder ju i alla fall massor av möjligheter att sätta sig inne och pyssla fast inte hjälper det hemma hos mej inte. Får inget gjort tycker jag. Du laddar jag inför nästa frossa….räkfrossa i afton. Svensson style…yeah!

Ha de gott nu å pyssla på

Kommentera

