Ett dopkort till SAM

av scrappyzzelochmat

Hej

Här kommer ett dopkort till en liten Sam. Eftersom det är till en liten kille så valde jag att ha kortet i blåa toner. Idag  så kände jag för att vara traditionell i färgvalet 😉

 

Bokstäverna SAM, är stämplade på hjärtan som är stansade med 856e Tonic Studios Paper Punch – Medium ‘Classic Heart. Sedan infärgade mes distresser och toppade med cracklepaint.

 

 

För att bigningen ska bli exakt och rak så använder jag min 153E  Tonic Studios Super Trimmer. Jag har bara bytt skärbladet mot bigbladet.

 

Bården är gjord med 804e Tonic Studios Paper Punch – Edger (4) och som vanligt så har jag även använt ”spillet”. Jag brukar spara en stansbredd ostansad (längs till vänster på pappret) tills resten är klart, så blir bården snyggare.

 

Ha en bra dag

Kram Marie

Kommentera

