I love you!

av Jezzanjoy

Hej kära vänner! Äntligen fick vi lite sol och värme. Jag har haft en underbar semestervecka och njutit av sommaren fullt ut.

Dagens kort är inspirerat av sommar, sol och salta bad och det ska skickas till en vän jag tycker mycket om. Rent generellt är vi oftast lite dåliga på att visa vår uppskattning till de vi tycker om. Har du några vänner som du vill hylla lite extra? Skicka dem ett handgjort kort och tala om hur mycket de faktiskt betyder för dig. Jag lovar att det blir uppskattat!

Till detta kortet har jag använt mig av följande produkter från Tonic Studios:

Supertrimmer 153E

Funky Stick

Multi-Detail Punch – Butterfly – Item 726e

Butterfly Punch 852e

Den här varianten av kort kan varieras i det oändliga. Det enda du behöver är spillpapper som färgmatchar och lite dekorationer. Just nu har jag snöat in lite på knappar och använder det till allt 🙂

Nu ska jag njuta av ännu en semestervecka på Öland men vi ses snart igen!

Kommentera

