En sommar-ren

av scrappyzzelochmat

Hej

Varför ska man bara använda renar till julkort??

Jag har gjort ett kort som jag tycker är mer somrigt än vintrigt. Håller ni inte med?

Renen är stansad i kartong från ett vanligt kollegeblock, målat med gesso och crackle-paint. Ögon med rörlig pupil, kommer nog från något barnpyssel, men jag tyckte  att den passade här. Det blev dock lite extra klurigt att fota så att inte renen skelade eller tillade upp i taket 😉

De små rosa blommorna ä rstansade med 757e Tonic Studios Paper Punch – Mini ‘Flower Head’

I mitten av en varje blomma, så har jag gjort en liten rosa halvpärla.

Den stora blommar är gjord med 732e Tonic Studios Multi-Detail Craft Punch Pansy Flutter. Det är egentligen en pop-up stans, men jag brukar ”slita”  loss blommar från pappret. Det passar oftast mig bättre.

Snart kommer det en massa fina stämplar i bloggen. Jag har fått några rykande färska stämplar, men tyvärr så har jag inte hunnit göra något klart att visa ännu. Under vecka så kommer kanske de andra tjejerna på bloggen att visa dem.

Ha en jättebra dag.

Kramar Marie

Kommentera

