Dopkort

av Jezzanjoy

Jepp då var det måndag igen och jag är back in business! Både här och på mitt vanliga jobb. Jag har varit på Öland en vecka och njutit av semestern till fullo. Glömde min mobil hemma och med facit i hand var det faktiskt riktigt bra! Jag är smått beroende av mobilen och kollar mail och facebook konstant. Det var så himla skönt att vara totalt avstängd från omvärlden så min rekommendation till alla är att stäng av mobilen oftare eller gör som jag – glöm den hemma 🙂

Väl hemma i Göteborg låg en dopinbjudan i brevlådan så veckans inspiration blir just ett dopkort. Till detta kort är Tonic Studios supertrimmer oslagbar. Skär och biga så det står härliga till!

Kortet stängs igen med hjälp av en liten remsa som håller ihop kortet. Där har jag stämplat ett bebismotiv som passar bra till dopkort.

Följande material är använt från Tonic Studios:

Supertrimmer 153E

Funky Stick

 Simplicity Pattern Punch – Dotty Border 948e

Kommentera

