Grattis

av hancyfancy

Ja grattis på mej….för att jag pysslade å glömde ta kort och fick göra det i sista minuten. Så blev dom lite si så där också. Men håll till godo. Egentligen var det svärfar som fyllde år så det är väl han som ska ha grattis egentligen. Slängde ihop en liten tårta med en vimpel på. 

Sen bidde det ett litet kuvert också med lite lotter i.

 

Kan meddela att Super trimmern är guld värd när man gör kort. Ja vimplar också för den delen. Hörnen på kuvertet har jag rundat med Duo corner punch. Efter att ha kapat till vimpelflaggorna med trimmern så klippte jag till dom spetsiga delarna med min kära sax, saxarnas sax.  Allt gjordes givetvis i sista minuten. Jobbar liksom bra under press. Ja utom när det gäller korttagningen. Ber om ursäkt för detta och lovar att skärpa mig. Ha de nu gott.

Kommentera

