You are one in a million.

av Jezzanjoy

Idag bjuder jag på ett ganska enkelt kort men desto mer betydelsefullt för mottagaren. Jag hade först en idé om att göra detta kort med 8 st bruna knappar och en stor turkos som lyste upp i mitten. Jag hade dock inga knappar hemma så jag fick helt enkelt tänka om ( man tager vad man haver … ) Istället använde jag dessa små söta fjärilar från Tonic Studios och det funkade också bra!

De små fjärilarna är gjorda med Butterfly Punch 852e  och till den stora favoritenpunchen Multi-Detail Punch – Butterfly – Item 726e

Insidan dekorerades med färgmatchande papper så jag kan skriva en liten hälsning…

Kommentera

